martes, 14 de abril de 2020

O QUE EU DARÍA POR...


Que é o que máis vos apetece facer ao rematar esta cuarentena?

En moitas ocasións, sucede que, cando sabemos que non podemos facer algo, máis nos apetece. Eso é xusto o que me pasa a min con algunhas cousas estes días...

O que eu daría por...

Quero saber que pasa polas vosas cabeciñas. Escribide un pequeno texto en galego no que me contedes a mín e aos vosos compañeiros e compañeiras as cousas que máis ansiades poder facer cando todo isto remate e porqué. 

Eu xa levo días tendo algunha moi clara. Voume poñer eu tamén a escribila, en papel ;) 

Podedes poñer o voso texto nos comentarios ou mandar a foto do voso texto en papel ao meu corrro electrónico!!  
                                                Animádevos!

Lucas xa me enviou a foto da súa moto que a bota moito de menos. Podedes vela xunto con todos os traballos na pestana LIBROS DIXITAIS.





10 comentarios:

  1. Hola son Ainhoa Fernandez Rivas, e o que mais voto de menos no mundo e ver a miña familia e os meus amigos.
    Tamén ir ao parque á xogar, aínda que fago videochamadas coas miñas amigas do cole. Gustaríame ir ao colexio e a miña academia de baile para poder ver a toda a xente que voto en falta.Por último espero poder irme de vacacións este vrao ainda que ó vexo dificil. Un bico adeus.

    ResponderEliminar
  2. Hola,son Diego Álvarez Díaz, eu o que máis voto de menos é ver a miña familia (estar cos avós,tíos,e co primo de Viveiro).
    Tamén estar con todos vós no colexio, xogar cos compañeiros,facer actividades (piscina,correr....)
    Eu, aínda que podo estar por fora da casa voto de menos ir o parque,ir o fin de semana a algún lado,comer en familia...espero que todo isto remate axiña para volver a normalidade. Bicos para todos.

    ResponderEliminar
  3. Hola son Lois,Eu o que quero facer cando acabe a cuarentena e ir ao colexio é ir as clases e xogar cos meus amigos no patio.Tamen estou moi intusiasmado en poder ver os ptofesores e poder aprender con eles,tamen quero ir a casa dos meus avos e tamen ir a casa dos meus amigos.

    ResponderEliminar
  4. Ola son Ceci, o que máis voto de menos estar coa miña familia eos meus amigos e amigas e ir ao colexio. Tamén voto de menos ir as clases de baile e ingles, e dar paseos en polo paseo maritimo cos meus amigos, e ir ao cine.

    ResponderEliminar
  5. Ola,son Luis. Eu voto de menos estar ca familia, decir no colexio "espera" e estar con todos vosotros. Tamėn voto de menos rirnos todos xuntos.

    ResponderEliminar
  6. Ola son Ainhoa Lamelas:
    O que mais me tarda facer después da cuarentena,e ver a miña familia meus, tíos,avos e curmans e veros a vos amigos e mestres . Espero que todo esto pase pronto,entre todo esto o conseguiremos. Un bico😘😘

    ResponderEliminar
  7. EU tamén teño moitas ganas de estar coa familia e botovos moito de menos, quen me dera voltar ao cole!!

    ResponderEliminar
  8. Ola son Manu,EU boto en falta estar coa miña familia e amigos tamèn boto en falta ir o parque xogar e poder sair comer os bares.

    ResponderEliminar
  9. Hola son Laura o que mais me tarda e ver os meus amigos e os profes ver od meus avos, tios, madriña e facer festa todos xuntos.Ir de compras e facer día de chicas coa miña nai e miña madriña...ir a piscina e mil cousas mais.

    ResponderEliminar
  10. Manu e Laura, estou moi dacordo con vós, a mín tamén me tarda facer moitas desas cousas!

    ResponderEliminar